<!-- start VAF -->
<script src="<?=ELITE_BASEURL?>/skin/adminhtml/default/default/jquery-1.3.2.min.js" type="text/javascript" language="javascript"></script>
<script type="text/javascript" language="javascript">
jQuery.noConflict();
</script>
<script src="<?=ELITE_BASEURL?>/skin/adminhtml/default/default/jquery.metadata.pack.js" type="text/javascript" language="javascript"></script>
<script src="<?=ELITE_BASEURL?>/skin/adminhtml/default/default/jquery.simplemodal-1.3.min.js" type="text/javascript" language="javascript"></script>
<script src="<?=ELITE_BASEURL?>/vafAjax.js.php?front=1" type="text/javascript" language="javascript"></script>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="<?=ELITE_BASEURL?>/vafStyle.css.php" media="all" />
<!-- end VAF --><!-- start VAF -->
<script src="<?=ELITE_BASEURL?>/skin/adminhtml/default/default/jquery-1.3.2.min.js" type="text/javascript" language="javascript"></script>
<script type="text/javascript" language="javascript">
jQuery.noConflict();
</script>
<script src="<?=ELITE_BASEURL?>/vafAjax.js.php" type="text/javascript" language="javascript"></script>
<script src="<?=ELITE_BASEURL?>/skin/adminhtml/default/default/jquery.metadata.pack.js" type="text/javascript" language="javascript"></script>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="<?=ELITE_BASEURL?>/skin/adminhtml/default/default/multiTree.css" />
<!-- end VAF -->milca21 wrote:I was install your version 1.4.0.beta3
burtflaxton wrote: Hopefully the paid VAF version works as well on Magento PE.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest